Mamy nowe logo!
10. maja 2021 r. komisja w składzie:
- Dyrektor Szkoły – p. Małgorzata Wolszczak
- Przewodnicząca Rady Rodziców – p. Edyta Dropia
- Przedstawicielka Rady Pedagogicznej – p. Luiza Nastula
- Przewodnicząca Samorządu Uczniowskiego – Zuzanna Dropia
dokonała oceny prac, które wpłynęły w konkursie na projekt logo Publicznej Szkoły Podstawowej im. bp. Jana Chrapka w Świerżach Górnych.
Wpłynęło 9 prac wykonanych przez uczniów, nauczycieli i absolwentów.
Decyzją Komisji Konkursowej wyróżniony został projekt logo wykonany przez absolwentkę Publicznej Szkoły Podstawowej im. bp. Jana Chrapka w Świerżach Górnych – Amelię Bilską.
Gratulujemy!
Prezentacja nowego logo oraz wręczenie podziękowań uczestnikom konkursu i nagrody głównej dla laureatki odbędzie się w czasie obchodów Jubileuszu Świerży Górnych.
Zwycięski projekt będzie symbolem graficznym Publicznej Szkoły Podstawowej im. bp. Jana Chrapka w Świerżach Górnych od 1 września 2021 r.
REGULAMIN KONKURSU NA LOGO
Publicznej Szkoły Podstawowej im. bp. Jana Chrapka
w Świerżach Górnych
Wstęp
Zapraszamy do udziału w konkursie na opracowanie symbolu graficznego Publicznej Szkoły Podstawowej im. bp. Jana Chrapka w Świerżach Górnych.
W 2021 roku nasza Szkoła będzie obchodziła 20-lecie swego istnienia na mapie edukacyjnej Gminy Kozienice, dlatego chcemy poszczycić się symbolem, oddającym aktualny jej charakter. Zachęcamy do udziału w konkursie. Zwycięska praca może stać się symbolem naszej Szkoły na kolejne dziesięciolecia.
I Organizator konkursu
Publiczna Szkoła Podstawowa im. bp. Jana Chrapka w Świerżach Górnych
II Cele konkursu
Celem konkursu jest wyłonienie graficznego symbolu (logo) dla Publicznej Szkoły Podstawowej im. bp. Jana Chrapka w Świerżach Górnych, które wykorzystywane będzie przez Szkołę do celów identyfikacyjnych, reklamowych, korespondencyjnych, promocyjnych, itp.
III Uczestnicy
1. Do udziału w konkursie zapraszamy:
a) uczniów naszej Szkoły,
b) nauczycieli pracujących w naszej Szkole,
c) rodziców uczniów,
d) absolwentów.
IV Warunki uczestnictwa w konkursie
1. Warunkiem uczestnictwa jest złożenie autorskiej pracy wraz z wypełnioną kartą zgłoszenia – załącznik.
2. Projekty konkursowe mogą być realizowane oraz zgłaszane do konkursu indywidualnie.
3. Prace konkursowe należy składać zgodnie z wymaganiami zawartymi w regulaminie.
4. Uczestnik jest zobowiązany przedstawić autorski projekt.
5. Uczestnictwo w konkursie jest jednoznaczne z nieodpłatnym zrzeczeniem się praw autorskich na rzecz Publicznej Szkoły Podstawowej im. bp. Jana Chrapka w Świerżach Górnych.
6. Uczestnictwo w konkursie jest równoznaczne z akceptacją warunków konkursu.
V Forma prezentacji pracy konkursowej
1. Projekt znaku graficznego (logo) powinien nadawać się do różnorodnego wykorzystania: reklama, Internet, pisma, ulotki.
2. Prace można wykonać ręcznie lub korzystając z technik komputerowych.
3. Projekty konkursowe muszą spełniać następujące warunki:
a) na dowolnym formacie należy przedstawić znak,
b) w swej treści projekt nie może zawierać elementów obraźliwych.
1. Logo winno charakteryzować się następującymi cechami:
a) być czytelne i łatwe do zapamiętania,
b) być łatwo identyfikowane z naszą Szkołą,
c) wzbudzać pozytywne emocje.
1. Logo winno składać się:
a) tylko z logotypu (stylizacji literowej)
b) tylko z elementu graficznego będącego symbolem
c) lub też zawierać połączenie obu tych elementów.
2. Logo powinno być nieskomplikowane pod względem graficznym i kolorystycznym (należy zastosować maksymalnie trzy kolory).
VI Miejsce i termin składania prac konkursowych
1. Prace należy składać do 29.04.2021 r. w bibliotece szkolnej lub w formie elektronicznej (w formacie jpeg) przesłać na adres:
2. Prace konkursowe, niespełniające wymagań, o których mowa w regulaminie konkursu, nie będą podlegały ocenie Komisji Konkursowej.
3. Prace dostarczone po terminie nie będą oceniane.
4. Organizator nie zwraca prac.
VII Kryteria oceny prac konkursowych
Projekty oceniane będą zgodnie z następującymi kryteriami:
1. zgodność projektu z danymi naszej szkoły,
2. oryginalność znaku, łatwość zapamiętywania,
3. czytelność i funkcjonalność projektu,
4. estetyka wykonania projektu.
VIII Ocena prac konkursowych
Zwycięskie prace zostaną wybrane przez Komisję Konkursową, w składzie:
1. Dyrektor Szkoły
2. Przedstawiciel Rady Rodziców
3. Przedstawiciel Rady Pedagogicznej
4. Przedstawiciel Samorządu Uczniowskiego
IX Rozstrzygnięcie konkursu
1. W wyniku postępowania konkursowego Komisja Konkursowa wyłoni zwycięzcę konkursu.
2. Planowana data ogłoszenia wyników – 10 maja 2021 r.
3. Dla zwycięzcy przewidziana jest nagroda rzeczowa.
4. Każdy wykonawca otrzyma pamiątkowe podziękowanie.
5. Wyniki zostaną zamieszczone na stronie internetowej Szkoły: http://www.pspswierze.edu.pl/.
6. Prace pozostałych uczestników konkursu zostaną zaprezentowane w formie wystawy w Szkole.
7. Uczestnicy zostaną poinformowani o terminie wręczenia nagrody i podziękowań.
X Szczegółowe informacje dostępne są w sekretariacie Publicznej Szkoły Podstawowej im. bp. Jana Chrapka w Świerżach Górnych - tel. 48 614 75 25
XI Uwagi końcowe:
1. Zgłoszenie uczestnictwa w Konkursie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na nieodpłatne prawo do wykorzystania złożonej pracy w formie logo Publicznej Szkoły Podstawowej im. bp. Jana Chrapka w Świerżach Górnych.
2. Uczestnik Konkursu wyraża zgodę na wykorzystanie przez organizatora i lokalne media wizerunku oraz danych osobowych (imię i nazwisko) do celów związanych z promocją Konkursu. Niespełnienie warunków Regulaminu eliminuje uczestnika z Konkursu. Sprawy nieujęte w Regulaminie rozstrzyga Organizator.
XII Klauzula informacyjna
Publiczna Szkoła Podstawowa im. bp. Jana Chrapka w Świerżach Górnych informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych uczestnika Konkursu jest Publiczna Szkoła Podstawowa im. bp. Jana Chrapka w Świerżach Górnych.
2. Prawidłowość przetwarzania danych osobowych nadzoruje Inspektor ochrony danych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail:
3. Podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (Dz.U. UE L119 z 4.05.2016 r.);
4. Podanie danych jest dobrowolne, jednak konieczne do realizacji celów, do jakich zostały zebrane; Konsekwencją niepodania danych osobowych jest odmowa udziału w Konkursie.
5. Dane przechowywane będą przez okres wymagany przepisami prawa w zakresie niezbędnym do realizacji określonych celów do jakich zostały zebrane;
6. Uczestnik Konkursu posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa: prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jednak nie później niż do ich opublikowania. Cofnięcie zgody następuje na piśmie;
7. Uczestnik Konkursu ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
8. Dane Uczestnika Konkursu nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.
Dane osobowe Uczestnika Konkursu nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego
KARTA ZGŁOSZENIA UDZIAŁU W KONKURSIE NA LOGO - POBIERZ